PODSUMOWANIE ROKU 2015




   
     Ten rok był dla mnie, jako Blogera, bardzo dobrym rokiem. Skończyłem jedno opowiadanie (jeśli ktoś chętny, żeby wpaść, to zapraszam tutaj - klik), mocno przyłożyłem się do tworzenia bloga "Subiektywnie" oraz zacząłem nowe opowiadanie, którego akcja niestety stoi w miejscu z powodu braku czasu. Mam nadzieję, że w 2016 roku i to opowiadanie nabierze rozpędu.

TROSZKĘ FAKTÓW
  1. Pierwszym postem, który pojawił się na blogu (choć jeszcze w 2014), była recenzja "Kamieni na szaniec" (link dla chętnych tutaj - klik). Opublikowana została 2 grudnia 2014r. (dla tych, którzy nie wiedzą: drugi grudnia, nie drugi grudzień). Tą datę uważam za mniej lub bardziej symboliczny początek bloga.
  2. W dniu, w którym piszę tego posta, czyli 1 stycznia 2016r., mój blog odwiedzono łącznie 1867 razy (stan o 19:09), z czego 81 wyświetleń przypada na rok 2014 (dokładniej - grudzień), a aż 1786 na rok 2015. Najwięcej wyświetleń na blogu wybiło w listopadzie, bo aż 441, chociaż grudzień 2015r. jest zaraz zanim z 426 wyświetleniami. Najmniej wyświetleń wybiło, co oczywiste, podczas przerwy na blogu w okresie czerwiec-lipiec (czerwiec: 6; lipiec:11).
  3. Dotychczas na moim blogu opublikowano 103 komentarze, za co oczywiście bardzo serdecznie dziękuję komentującym, bo dzięki nim wiem, że komuś się chce czytać moje wypociny! ;)
  4. Obecnie bloga obserwuje 7 osób, którym bardzo dziękuję za obserwację! ;D Na blogu przewijały się osoby, które zostały na jeden lub dwa posty, ale znalazły się też takie, które zostały na dłużej. A teraz wymienię tych, którym należą się największe gratki (kolejność losowa):
    - Indywidualny Obserwator - tutaj jego blog - klik!
    - Pionek - tutaj jego blog - klik!
    - Dragon - tutaj jego blog - klik!
    - Łajka 92 - tutaj jej blog - klik!
    - Hi Hidalf - tutaj jej blog - klik!
    Są to osoby, które udzielają się na blogu i komentują w miarę regularnie xd Dzięki! ;) 
  5. Do tej pory na blogu pojawiło się (bez tego posta) 48 notek. Z czego:
    - Recenzji książek - 24;
    - Recenzji filmów - 10;
    - Postów z serii "PO MOJEMU" - 6;
    - Postów tematycznych, typu życzenia, rankingi, itp. - 6;
    - Postów z serii "ULUBIEŃCY" - 2.
  6. Najbardziej popularnym postem na blogu jest recenzja Balladyny (klik!) , która ma 62 wyświetlenia.
     Jestem spełniony jako twórca i czuję pewną potrzebę by tworzyć dalej. Póki co mam parę pomysłów na posty, jednak jak zawsze wszystko wyjdzie w praniu. Mogę Wam natomiast powiedzieć, że seria "ULUBIEŃCY" będzie kontynuowana zgodnie z pierwotnym zamysłem, czyli w każdą ostatnią niedzielę miesiąca. Natomiast seria "PO MOJEMU" będzie ukazywać się nieregularnie.
     Dziękuję Wam, że byliście ze mną w 2015 roku i liczę, że w 2016 to się nie zmieni! ;D

Komentarze

  1. Życzę dalszych sukcesów w blogowaniu ;)

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też się dołączam do tych życzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne podsumowanie, życze Ci zeby nowy rok przyniósł jeszcze więcej dobrych rzeczy :D/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje statystyk :)
    Odwalasz kawał dobrej roboty, mam nadzieję, że będziesz pisał częściej i więcej :)
    Mam nadzieję, że niedługo ruszy Twoje drugie opowiadanie bo jestem go bardzo ciekaw :)
    Wszystkiego najlepszego w 2016 roku! :)

    truelifebydamien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję Ci tego roku i statystyk! Mam nadzieję, że w 2016 nie zabraknie Ci weny ani pomysłów! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie! :D Również pozdrawiam! ;D

      Usuń
  6. Ooo jak miło! Statystyki nie najgorsze jak na trochę ponad roczek, ale nie osiadaj na laurach! Życzę, żeby w miesiącu odwiedzano Cię przynajmniej tysiąc razy, wtedy będzie już przyzwoicie ;)

    PS: Ale aptekarsko podszedłeś do podsumowania! Zabrakło tylko średniej liczby komentarzy pod postem i najczęstszych pór dodawania komciów, a także liczby odsłon ze względu na kraje xD
    PS2: Chyba zapomniałeś podlinkować nam tego opowiadanka, kiedyś tam już byłem (coś post-apo?), ale chętnie bym zerknął raz jeszcze i się do czegoś poprzyczepiał w wolnej chwili ;]

    Noworoczne pozdrówki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No lubię taką aptekarską formę, co poradzisz xD
      Tutaj tylko wspomniałem o opowiadaniu, a link jest w osobnym poście xd

      Dzięki za pozdrówki i wzajemnie! ;)

      Usuń

Prześlij komentarz