ULUBIEŃCY - LUTY 2016

KSIĄŻKA LUTEGO'16
"Monument 14. Odcięci od świata."

Recenzja - tutaj.

WYKONAWCA LUTEGO'16
Video


 Polski zespół muzyczny grający muzykę pop-rock założony w 2007 roku przez Macieja DurczakaWojciecha Łuszczykiewicza i Tomasza Luberta. Twórcą tekstów większości piosenek jest Wojciech Łuszczykiewicz.


W tym miesiącu moim przeważnie słucham muzyki polskiej. Moim faworytem zdecydowanie został zespół "Video", którego starsze piosenki pamiętam jeszcze z czasów, gdy "69" było dla mnie zwykłą liczbą. Moim zdaniem, tworzą muzykę, która wyjątkowo łatwo wpada w ucho, polecam!

PIOSENKA LUTEGO'16
Video - Ktoś nowy



Skoro mam taką podjarkę "Videem" (?), to mogliście się domyśleć, że jedna z ich piosenek trafi do tego postu jako piosenka lutego. ;). Mój wybór padł na kawałek noszący tytuł "Ktoś nowy". Spośród ich wszystkich piosenek, to tej słuchałem najczęściej i praktycznie cały czas mam ją w głowie xd. Uzależniłem się od niej do tego stopnia, że postanowiłem zmienić piosenkę w tle bloga właśnie na nią. ;D

APLIKACJA LUTEGO'16
Gadu-Gadu

Tak, dokładnie to, co czytasz! ;D Moją aplikacją lutego 2016 jest GG ;P. Ostatnimi czasu powrócił do mnie sentyment do tego starszego już komunikatora i wróciłem do kontaktowania się przez niego. Przypomniały mi się mile spędzone chwile, podczas rozmów na Gadu. Ech, niestety jestem już z pokolenia komputerów, ale zaznaczam, że na dwór też wychodziłem! ;D Czyli dzisiaj ogólnie powrót do dzieciństwa, najpierw Video teraz Gadu. :D

Komentarze

  1. Od zespołu Video kojarzę tylko "Szminki róż" i "Środa czwartek" ;)
    O jejku, gg! W sumie jeszcze dwa lata temu z niego korzystałam :D A potem jakoś tak coraz rzadziej i aktualnie nawet nie mam go ani na laptopie, ani na telefonie. A wspomnienia przednie, do dziś pamiętam dźwięk wiadomości :) Niby nie tak dawno, ale jakby teraz weszła na gg to pewnie nie miałabym nawet z kim popisać, mało kto z moich znajomych jeszcze tego używa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie piszę tylko z jedną osobą, kiedyś to się pisało z kilkoma jednoczeście :D

      Usuń
  2. Video <3 Jejciu ile wspomnień z dzieciństwa i wczesnej młodości :D
    GG - kiedy ja tego ostatni raz używałem :O
    Teraz Facebook, no i Snapchat gra u mnie pierwsze skrzypce xD

    truelifebydamien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże, Gadu to było coś. :D Pamiętam te czasy pełne śmiesznych opisów. Trochę za tym tęsknię. Pozdrawiam! :)

    www.majuskula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gg juz poszło w zapomnienie, ale jeszcze niedawno wszyscy z tego korzystali. Pozdrawiam
    zapoczytalna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. * Na dwór też wychodziłem, ale rzadko... ;d

    No ciekaw jestem jak się zmieniło GG, parę lat już nie używałem... Ale nie aż tak ciekaw, żeby instalować czy wchodzić na jakieś webgadu. Pewnym novum, o którym słyszałem, jest możliwość podjęcia rozmowy z nieznaną osobą, której ogólny profil wcześniej nakreślimy, c'nie?

    Video kojarzę z kilku radiowych klepanek, głównie Środa Czwartek, a ten Ktoś Nowy nie przekonał mnie poza kilkoma pojedynczymi linijkami ;>

    A 69 to coś więcej niż zwykła liczba..? :O

    KULTURA & FETYSZE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdyby ta książka była filmem to pewnie bym go obejrzała, bo nie czytam książek a okładka nasuwa mi jedną myśl - czy książka z gatunku katastroficznego?
    ontheicce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest link do recenzji, zerknij, jeśli chcesz wiedzieć coś więcej...

      Usuń
  7. Uwielbiam Video! Chociaż nie jestem ich fanem od początku, w sumie niedawno zacząłem słuchać ich muzyki, ale mają tyle świetnych kawałków, że szok. Moim zdaniem najlepszy polski zespół. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, robią świetną muzykę! ;D

      Również pozdrawiam!

      Usuń

Prześlij komentarz