ULUBIEŃCY - Listopad 2015


     Witajcie w pierwszym poście z nowej serii! ;) Jak sami widzicie, seria nosi nazwę "Ulubieńcy". Notki z tej serii będą pojawiać się co miesiąc, w ostatnią niedzielę. W postach z tej serii będę przedstawiał książki, filmy, wykonawców i piosenki, które w danym miesiącu przypadły mi do gustu. Z czasem może pojawić się też więcej kategorii w Ulubieńcach. Czekam też na Wasze propozycje ;)

KSIĄŻKA LISTOPADA'15

"Monument 14. Odcięci od świata"




























Jest bardzo ciekawa książka z mega wciągającą historią. Nie zdradzam już więcej, bo planuję zrobić jej recenzję ;)

FILM LISTOPADA'15


"Sinister"











Filmem listopada jest oczywiście "Sinister". Świetny horror! Recenzja -> klik.

WYKONAWCA LISTOPADA'15

"Время и Стекло" (pol. "Czas i Szkło")




















'Vremya i Steklo' to ukraiński zespół założony w 2010r. Członkowie zespołu: Алексей Завгородний ('Aleksjej Zawgorodnij') i Надя Дорофеева ('Nadia Doroszewa').  Swoje utwory wykonują po ukraińsku, rosyjsku i angielsku. Niektóre utwory: "Так выпала карта", 
"Имя 505", "
Потанцуй со мной".

PIOSENKA LISTOPADA'15


Время и Стекло- "#кАроче"


Komentarze

  1. Nic nie kojarzę oprócz ,,Sinister'' :/ Pewnie jak większość, nie znam tego zespołu, ale za przesłucham parę ich piosenek ;) miło się czyta takiego typu posty :) czekam na więcej z tej serii!
    Arleta!

    OdpowiedzUsuń
  2. O, "Sinister" trzeba koniecznie obejrzeć. Już wcześniej słyszałem o tym film, ale jakoś wypadł mi z głowy. Dzięki, że mi o nim przypomniałeś :D

    OdpowiedzUsuń
  3. O, też kiedyś trzaskałem ulubieńców, ale jest ryzyko, że ta seria może stać się uciążliwa dla twórcy, oby w Twoim przypadku było inaczej x)

    Nic, NIC nie kojarzę stąd! Zara sobie obsłucham pioseneczkę! Ah, no i mam sugestię, jak dałeś nam przykładowe utwory tego zespołu z Ukrainy, to mogłeś podlinkować je dla wygody czytelnika! ;>

    Pozdrawiam! A opowiadanie moje czytał? Świerszcz i Trzy Palce? :v

    OdpowiedzUsuń
  4. Kojarzę tylko "Sinister", ale zaciekawiła mnie też książka/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  5. Sinister jest mega! :D
    Ciekawy post :)
    PS - Kiedy można się spodziewać rozdziału na Twoim nowym opowiadaniu? :P

    truelifebydamien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, bo widzisz... Pomysłów mam sporo, ale jakoś nie mogę się wziąć za pisanie... :/. Myślę (i mam nadzieję), że nadrobię to w okresie świątecznym. Pozdrawiam ;)

      Usuń

Prześlij komentarz