PO MOJEMU #16 - Back to school 2016.

   

     No witam, witam. Długo minęło od ostatniego opublikowanego postu na blogu. Postanowiłem, że zrobię sobie małą, dwutygodniową przerwę wakacyjną pod koniec sierpnia. Teraz posty powinny się pojawiać regularnie, tsa... powinny xd.
     W czwartek po raz pierwszy pojawiłem się w nowej szkole. Tak o to jestem już pełnoprawnym licealistą. Zdecydowałem się na profil humanistyczny, mam ogromną nadzieję, że nie będę tego żałował w przyszłości.


     Moja nowa klasa liczy sobie nieco mniej niż 30 osób. Chłopaków jest tylko 4 oprócz mnie, więc raczej niewiele. Po jednym dniu jestem w miarę zadowolony z nowej szkoły i znajomych. Większość nauczycieli i ludzi z klasy wydaje się być całkiem spoko. Gdy szedłem tam pierwszego września byłem bardzo zestresowany, ale na szczęście wszystko wyszło bardzo spoko. Miejmy nadzieję, że te nadchodzące trzy lata miną w pozytywnej atmosferze.
     W związku z nadchodzącym okresem szkolnym, liceum itd., nie jestem w stanie zagwarantować, że posty będą pojawiać się co tydzień. Jednak będę starał się opublikować minimum 2 na miesiąc.
     W tym roku szkolnym życzę Wam, żeby Wam się chciało chcieć! W sumie sobie też tego życzę ;).

==============================================

     A Wy, w której jesteście klasie? A może naukę już zakończyliście?

Komentarze

  1. Ja dopiero zaczęłam drugą gimnazjum, jednak chciałabym iść do liceum z rozszerzonym angielskim :) W wakacje zawsze mówiłam sobie "przyłóż się bardziej do nauki!" No zobaczymy, czy mi się uda. Powodzenia w nowej szkole! :)
    Pozdrawiam!
    https://loony-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie! ;) U mnie z angielskim co najmniej słabo, więc rozszerzenie to nie moja bajka :D, ale trzymam za ciebie kciuki :D

      Usuń
  2. Ja jest Was 5ka, to duże szanse żeby za*uchać! ;D

    U mnie 6 klasa na studiach, czyli doktoracik... xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, czego ja nie dopowiem, Ty to zrobisz bardzo chętnie w komentarzu XDDDDD

      Powodzenia na studiach! :D

      Usuń
    2. "Z tępą lalą się nie stukaj, czekaj na swą małą" jak nawijał Mielzky!

      Usuń
  3. ja szkołe własnie skonczyłam, szybko to minelo ;p

    NAHTURAL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę zazdroszczę wolności xD

      Usuń
    2. oj tam, nie ma czego, szybko mi się skończy ta wolność bo za miesiąc wyjeżdżam za granicę do pracy :D

      Usuń
    3. A tam życie nie jest już rurką z kremem... :C

      Usuń
  4. My na szczęście mamy jeszcze miesiąc wakacji, studia dopiero w październiku :D Skoro jest Was tylko pięciu to nie dajcie się podporządkować dziewczynom haha
    Bardzo fajny blog, obserwujemy. My wraz z chłopakiem dopiero zaczynamy więc liczymy na wzajemne wsparcie z Twojej strony! :) www.fitlov.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. No, to ja Ci życzę tego, abyś faktycznie dodawał posty regularnie! Sama zrobiłam sobie małą (hehe) przerwę w sierpniu. ;) Dobrze, że jesteś całkiem zadowolony z nowej szkoły i kurczę, obyś przez cały rok tak myślał! Akurat ja ostatni rok w gimnazjum, ale chcę już stamtąd uciekać. Dziesięć lat w jednej szkole, [zerówka, podstawówka, gimnazjum] mam dość. :/
    Powodzenia! Arleta

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz