Liebster Blog Award! #3


Za nominację dziękuję Hi Hidalf z bloga Arleta -> klik.

1) Z czym kojarzy Ci się jesień?
Z krótkimi dniami, wieczorami spędzonymi przy świetle lampki i z czymś ciepłym do picia pod ręką... oraz ze szkołą.

2) Ulubiony miesiąc? Dlaczego?

Lipiec :) Początek wakacji, upragniona wolność :D Po prostu mam dobre skojarzenia z lipcem: ciepełko, dni spędzane ze znajomymi ;D

3) Przeczytałeś ostatnio jakąś dobrą książkę. Jaką?

Zależy, co masz na myśli. Jeśli chodzi o książkę, która nawet mi się podobała, to coś by się znalazło, jeśli natomiast pytasz o lekturę, która wywarła na mnie bardzo dobre wrażenie i po przeczytaniu jej miałem efekt "WOW", to niestety, dawno nie miałem takiej w rękach takiej książki. Z resztą ostatnio na nic nie mam czasu... ;C

4) Jak tam w szkole?

Human-tuman xD. A tak serio, to już się zaczyna taniec pingwina, już zaczynają zadawać nam milion pięćset różnych, dziwnych i niepotrzebnych rzeczy z kolejnego miliona przedmiotów-gówien. A tak po za tym, to daję radę ;D.

5) Ulubiony kanał na youtube? Dlaczego?

Kinaczewa! xD Ma ogrom megapozytywnej energii :D.

6)  Znalazłeś jakiś cytat, który spodobał Ci się ostatnio?

"W życiu pewne są tylko dwie rzeczy: śmierć i podatki"

7) Muszę zadać to pytanie; jakie masz marzenia?

Nie powiem, bo może się nie spełnią! ;D

8) Na jaką piosenkę masz teraz ochotę?

Na jakąś, która da mi pozytywnego kopa, poprawi mi humor i zachęci do działania.

9) Wyobraź sobie, że dostajesz sto złotych, które możesz wydać TYLKO w empiku. Co kupujesz?

Jakieś dobre książki, nie ma bata :D.

10) Czego nie potrafisz zrozumieć?


Głupoty niektórych ludzi, naprawdę. Przykład: dlaczego ktoś idzie na humana, skoro nie lubi historii, wysławianie się na przyzwoitym poziomie to abstrakcja? Takich przypadków jest bardzo dużo, nie tylko w szkole. Boże, widzisz i nie grzmisz, a jak grzmisz to nie trafiasz!

11) Osoba, która jest dla Ciebie inspiracją?

Nie mam takiej osoby. :/

Komentarze

  1. To żeś zaspokoił ciekawość czytelników odpowiadając na pytania 3, 7 i 9! ;]

    I c'mon, czemu taki słodko-kwaśny ulubiony cytat. Może coś bardziej... pchającego do przodu? Humanie-tumanie XD

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz