ULUBIEŃCY - LIPIEC 2016

PIOSENKA LIPCA'16

"Lawson - Juliet"


Piosenka, która popularna była dosyć dawno temu. Jednak dużą część lipca spędziłem słuchając jej. Słowem, wróciła u mnie do łask ;)

SERIAL LIPCA'16

"Gra o tron"

"Grę o tron" zna chyba każdy, a przynajmniej o niej słyszał. Ostatnimi czasy, mając więcej wolnego czasu, zacząłem ją oglądać. Wciągnęła mnie do tego stopnia, że w ciągu kilku dni obejrzałem dwa sezony. Możecie spodziewać się recenzji ;)

APLIKACJA LIPCA'16

"Clou"


"Clou" odkryłem na początku wakacji i zupełnie tego nie żałuję, korzystam z niej niemal codziennie. Aplikacja przeznaczona jest do czytania. Codziennie dostajemy kilka ciekawych, profesjonalnych i rzetelnych artykułów z różnych dziedzin. Jeszcze nigdy nie zdarzyło mi się, żeby żaden z codziennych artykułów mnie nie zainteresował. Polecam, warto sprawdzić, czego warta jest ta apka. ;)

Komentarze

  1. O, ja tej piosenki nie kojarzę. Fajna, leciutka! ;)

    O, GoT to my znamy, szanujemy! Zazdroszczę, że przed Tobą tyyyle sezonów do nadrobienia. A potem czekando do kwietnia... :C

    Clou - ciekawa rzecz. Gdyby moja stara Nokia mogła obsługiwać cokolwiek, to z chęcią bym sprawdził!

    Kultura & Fetysze (klik!)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam tą piosenkę, podoba mi się ;) Oczywiście słyszałam o Grze o Tron, jednak brak czasu mnie odciąga. Może kiedyś.
    Pozdrawiam!
    https://loony-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz