ULUBIEŃCY - MARZEC 2016

     Witam Was w kolejnych ULUBIEŃCACH! Na początku chciałem się Wam troszeczkę wytłumaczyć i Was przeprosić. W ostatnim tygodniu nie było posta, ponieważ nieubłaganie zbliżają się do mnie egzaminy gimnazjalne i zapierdol, który teraz mam w szkole po kilku miesiącach względnego luzu jest nie do opisania... A swoją drogą, ULUBIEŃCY powinni być, zgodnie z tradycją, w ostatnią niedzielę miesiąca... czyli dwa tygodnie temu...,ale zapomniałem, za co także przepraszam. No, ale wracajmy do tematu.

KSIĄŻKA MARCA'16

"Imperium"


Reportaż Ryszarda Kapuścińskiego o upadku Związku Radzieckiego – ostatniego imperium XX wieku. Książka powstała po dwuletniej podróży po ZSRR. W roku 1993 stała się bestsellerem, tłumaczonym na całym świecie. (Recenzja w dalszej lub bliższej przyszłości pojawi się na blogu)

WYKONAWCA MARCA'16

Alexander Rybak

Alexander Rybak - (ur. 13 maja 1986 Mińsku) – norweski piosenkarzskrzypekkompozytor i aktor pochodzenia białoruskiego, zwycięzca 54. Konkursu Piosenki Eurowizji w 2009 roku.
Alexander Rybak - Europe's Skies
 
PIOSENKA MARCA'16 

"Бродяга" (czyt. brodjaga)

Nie wiem, w której części internetu znalazłem tę piosenkę, ale w marcu towarzyszyła mi niemal cały czas. Bardzo przypadła mi do gust, może i Wam się spodoba.

   

 


APLIKACJA MARCA'16

YouTube
 

Chyba każdy zna Jutuba, więc nie będę tłumaczył o co w nim chodzi xd. W tym miesiącu miałem mało czasu, więc filmiki na Youtubie oglądałem w większości na telefonie, bo to było po prostu przystępniejsze pod względem czasu.


===========================================

     To tyle w dzisiejszych ULUBIEŃCACH, trzymajcie się i do następnego!

Komentarze

  1. Owej książki nie kojarzę :O
    Alexandra Rybaka znam, bo swego czasu uwielbiałem utwór, dzięki któremu wygrał Eurowizję w 2009 roku :)
    Ach, Youtube <3

    truelifebydamien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam tego piosenkarza z Eurowizji, ale raczej nie słucham tego typu piosenek.
    Pozdrawiam
    zapoczytalna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem co czujesz z tymi egzaminami...niestety :(
    O książce nigdy nie słyszałam...nie przepadam zbytnio za takimi lekturami!

    Pozdrawiam,
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2016/04/zwiadowcy-ponacy-most.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślałam, że znam tego piosenkarza, ale jednak wychodzi na to, że nie. Jestem zła sama na siebie... Z YouTube'a też ostatnimi czasy korzystałam dość często.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mi się trochę poślizgnęło z ulubieńcami...

    O, za reportaże Kapusty to mam się wziąć od dawna, ale zawsze coś. Muszę sobie przygotować jakieś tomiszcze na biurku! Czekam na recenzję ;]

    Dobrze, że wspomniałeś o YouTube, może więcej osób się o nim dowie! xD

    Oho, Pan Rybak w ofensywie, zaatakował moje uszy już na wejściu! Ja bym jednak wolał, żeby piosenki Ci towaRZyszyły niemal cały czas... ;>

    KULTURA & FETYSZE BLOG (KLIK, KLIK!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaka trzoda z tym "towaŻyszyła" xD Ale na Ciebie zawsze można liczyć xDDD

      Usuń
  6. Rozumiem Cię z tymi egzaminami :(
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz