Liebster Blog Award! #1

     Witam! Dzisiaj przychodzę do Was z postem, jakiego u mnie na blogu jeszcze nie było, a mówię o Liebster Blog Award ;) Nominowała mnie Justyna Ulan z bloga "Loony czyta" (klik!). Dzięki wielkie jeszcze raz! ;)

1) Gdybyś miał kopertę ze swoją datą śmierci, otworzyłbyś ją?


     Myślę, że wolałbym jej nie otwierać. To, że poznałbym datę swojej śmierci zmieniłoby moje życie o 180 stopni i byłoby skoncentrowane na myśleniu właśnie o śmierci. Takie przypadki jak ten pokazuję, że naprawdę czasem lepsza dla nas będzie błoga niewiedza niż stuprocentowa pewność i gorzka prawda.


2) Masz zwierzaka? Jak się nazywa? Jeśli możesz wstaw zdjęcie, chcę zobaczyć :D.

     A mam, a co mam nie mieć xD. Mam psa o jakże wymyślnym imieniu "Brutus". TowaRZyszy mi już około 1,5 roku, a sam ma 2. Wziąłem go ze schroniska w lipcu 2014r. Jest prawdopodobnie mieszańcem owczarka niemieckiego i owczarka szkockiego (trudno jednoznacznie stwierdzić). Niestety, nie jest zbyt przykładnym modelem :/.

3) E-booki czy książki papierowe?

     Zdecydowanie książki papierowe. Dla mnie coś takiego jak e-book nie istnieje. Nie potrafię czytać e-booków i tyle. Moim zdaniem książka to książka, a elektronicznie można robić inne rzeczy. W pewnym sensie w książkach cenię sobie właśnie to, że są dla mnie przerwą we wpatrywaniu w różnej maści ekrany.



4) Naprawiasz zepsute książki z biblioteki czy nic nie robisz?

     Raczej nic z nimi nie robię. Wychodzę z założenia, że skoro ja tego nie zniszczyłem, to dlaczego mam poświęcić czas i chęci na naprawianie takiej książki. Tym bardziej, że osoby pracujące w bibliotece powinny się tym zająć.

5) Jaka jest Twoja ulubiona lektura?

     Jeśli chodzi o moją ulubioną książkę, spośród tych, które kazała nam przeczytać nasza polonistka, to będzie to książka "Dziesięciu małych murzynków" autorstwa Agathy Christie. Niestety nie wiem, czy była to lektura obowiązkowa (odgórnie nakazana przez Ministerstwo). Na drugim miejscu w moim rankingu lektur jest "Balladyna" Słowackiego.

6) Czy miałeś w swojej karierze blogowej takiego doła, że chciałeś usunąć bloga?

     Szczerze, to nigdy nie miałem "doła", który miałbym pchnąć mnie do rozważania decyzji o usunięciu bloga. Oczywiście, raz bywało lepiej, a raz gorzej, ale to były przejściowe gorsze okresy, które polegały głównie na braku chęci i pomysłów na pisanie postów, ale to tylko tyle, nic poważnego xd.

7) Od kiedy czytasz?

     Nie pamiętam! :D Ale już dosyć długo, na pewno przez całe gimnazjum czytam dosyć "nałogowo". Wydaje mi się, że już w klasach 4-6 podstawówki sięgałem czasem po jakieś książki, które wydały mi się interesujące, ale wtedy nie było to dla mnie hobby. Na początku zupełnie nie byłem przekonany do czytania, ta czynność była dla mnie straszliwie nużąca i męcząca, bo czytać musiałem z przymusu, bo "pani kazała". Teraz uwielbiam czytać, czytam codziennie bardzo dużo (nawet jeśli nie są to książki, tylko blogi, artykuły, ciekawostki itp.), głównie na lekcjach polskiego, bo moja nauczycielka uważa, że czytam bardzo dobrze i zawsze prosi mnie o czytanie na głos.

8) Czy było w Twoim życiu takie danie, które wyglądało obrzydliwie, ale jak spróbowałeś posmakowało ci?

     Nie pamiętam takiej sytuacji. Miałem odwrotną. Na talerzu były kluski z cynamonem i czymś tam jeszcze. Wyglądało to całkiem spoko, ale gdy tego spróbowałem, to zwymiotowałem. Nie polecam.

9) Jesteś rannym ptaszkiem czy śpiochem?

     Zdecydowanie jestem śpiochem. A w dodatku nocnym markiem. Gdybym tylko mógł, kładł bym się bardzo późno w nocy (okolice 4,5,6) i wstawał również bardzo późno, koło 14-15, co robiłem w wakacje.

10) Grasz w gry czy raczej ich unikasz?

     Oczywiście, że gram! Nałogowo... Odkąd dostałem swój pierwszy komputer gram w różnego rodzaju gry. Mogę powiedzieć, że jestem od nich uzależniony. No cóż xd.

11) Na co byś wydał milion wygrany na loterii?

     Nie wydałbym go. Wpłaciłbym go na konto i utrzymywał się z procentów. Taki ze mnie ekonom xd.

============================================

     Jeszcze raz dziękuję za nominację! Ja nie nominuję nikogo.

Komentarze

  1. Ch*ja, a nie utrzymywałbym się z procentów, daliby Ci 6% w skali roku (czyli tam dzielisz jeszcze przez dwanaście) i żyłbyś z tego miliona tak, że skrobałbyś szron z zamrażarki, zrywał szczaw i mirabelki przy drogach. No chyba, że byłby to milion euro... ;]

    No proszę, gracz i na dodatek również uzależniony. Super! Czekam na wartościowe komentarze pod recenzjami!

    To pytanko z usunięciem... Śmieszne. Jakbym miał dosyć swojego bloga, to bym go porzucił, ale po co od razu usuwać? :O

    Cieszy mnie, że wziąłeś sobie do serca czasownik TowaRZyszyć ;D

    KULTURA & FETYSZE BLOG (KLIK!)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję nominacji! :)
    Bardzo fajne pytania i ciekawe odpowiedzi xD
    Witam w klubie nocnych marków :D

    truelifebydamien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki, że odpowiedziałeś na nominację, świetne odpowiedzi :)
    Pozdrawiam!
    http://www.loony-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję nominacji! Mam identyczne zdanie pod względem e-booków, książki papierowe to coś niesamowitego i przy tym chcę zostać. :) Co do koperty, gdzie byłaby data mojej śmierci, również nie otwierałabym jej. Świetne odpowiedzi. c: Trzymaj się! Arleta

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje odpowiedzi byłyby podobne. Nawet to z grami. Mimo , że wyznaję tak jak Ty książkownictwo, w mojej duszy gra także no-life, który siedziałby i grał w RPG całymi dniami. Gry są super.

    Ja mam papużkę falistą, też bym chciała pieska :( papugi są też super, dlatego w przyszłości będę miała prawdziwy zwierzyniec.

    Pozdrawiam! Gratuluję nominacji :D
    Alicjonada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz