ULUBIEŃCY - STYCZEŃ 2016

FILM STYCZNIA'16

"Tornado zagłady"


Seria anomalii meteorologicznych doprowadza do powstania potężnej burzy nad Chicago. Mieszkańcy miasta walczą o przetrwanie. 

Fajny film katastroficzny z 2004r, produkcji amerykańskiej. Dzieło nie powala, ale spokojnie da się oglądnąć, gdy złapie nas nuda. Recenzja pojawi się w lutym. Niestety nie znalazłem traileru, wybacznie ;c


WYKONAWCA STYCZNIA'16

Egor Kreed


Jegor Nikołajewicz Bulatkin (rosyjski: Егор Николаевич Булаткин, urodzony 25 czerwca 1994), lepiej znany pod pseudonimem Egor Kreed (rosyjski: Егор Крид) iKReeD, jest rosyjski raper i piosenkarz. Współpracował z takimi artystami jak rosyjskich Timati i Nyusha.

Jak wiecie, albo nie wiecie, uwielbiam wszystko, co rosyjskie: język, kulturę, piosenki... Jestem pojebany na tym punkcie xD Niedawno wpadłem na Jegora szczperając na YouTubie. Jego piosenki bardzo przypadły mi do gustu. Jedna z nich leci w tle na moim blogu.

"Samaja, samaja"


"Budylnik"


PIOSENKA STYCZNIA'16

Mot - Djeń i noc (Мот - День и Ночь)


Kolejna rosyjska piosenka xD Moja ulubiona w styczniu ;D

APLIKACJA STYCZNIA'16

"Snapchat"


Aplikacją stycznia 2016 roku jest oczywiście snapchat! :D Właściwie, to nie nie pamiętam, kiedy założyłem sobie konto na snapchacie., ale od dobrych kilku miesięcy można powiedzieć, że jestem od niego uzależniony. Praktycznie nie ma dnia, żebym nie wstawił chociaż jednego, najdurniejszego snapa xD. Bardzo spoko aplikacja, polecam  do obczajenia tym, którzy nie wiedzą, co to za ustrojstwo. ;D

======================================================
     To by było na tyle w dzisiejszych ULUBIEŃCACH. Dzięki za poświęcony czas na przeczytanie tego postu! :D Co powiedzielibyście na jakieś małe Q&A w kolejnym poście? Jeśli jesteście na tak, to zapraszam do zadawania pytań, chociażby najdurniejszych, w komentarzach pod tymi ULUBIEŃCAMI. Obiecuję, że odpowiem na wszystkie! ;D


     Trzymajcie się i do następnego! ;D

Komentarze

  1. nie kojarzę w sumie nic, ale film prezentuje się ciekawie :D/Karolina


    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  2. (...)uwielbiam wszystko, co rosyjskie: język, kulturę, piosenki... Jestem pojebany na tym punkcie xD - rozwaliłeś mnie tym zdaniem XD A konkretniej „jestem pojebany", bo mam tak samo XDD Nie o Rosji, ale kiedyś o Francji - słuchałam maniakalnie piosenek w wykonaniu fracuzów... i w sumie tyle ;D Ja to pojebana jestem na punkcie Leonarda da Vinci, ale powiem Ci, że to dobrze mieć takiego bzika na punkcie czegoś czasem z dupy wziętego nawet :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze albo źle xD Źle dla moich sąsiadów, gdy słucham rosyjskich piosenek na fulla XD

      Usuń
  3. Jeszcze nie słuchałam rosyjskiego rapu. Bardzo chętnie to nadrobię ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    oczamihumanistki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. A no właśnie, to ten Kret (Kreed) co zawsze go wyłączam zanim zacznie dukać do góry strony :v To mówisz, że warto się zainteresować snapem?

    Mosz tu kilka pytań na szybciocha:
    1. Dlaczego blog?
    2. Dlaczego bzik akurat na punkcie Rosji?
    3. Dlaczego filmy katastroficzne?
    4. Kim chce być jak dorośnie?
    5. Ulubiony owoc?
    6. Ulubiony pisarz?
    7. Ulubiona rozrywka?

    Durne trochę, ale jakby nikt Ci nie napisał żadnych, to nie będzie Ci smutno xd

    www.kulturaifetysze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Dlaczego blog? Pytanie proste i skomplikowane jednoczeście. Przede wszystkim dlatego, że przez bloga mogę przekazać innym to, co chcę, nie ujawniając przy tym całego swojego prywatnego życia. Po za tym lubię pisać, przychodzi mi to z łatwością, słowa same rwą się do napisania! ;D

      2. Boże najgorsze pytanie ever! XD Nie wiem, dlaczego akurat Rosja. Po prostu. xD Uwielbiam język i kulturę rosyjską. Od zawsze fascynuwoałem się krajem naszych wschodnich braci Rosjan. :D Planuję wyjechać do Rosji na minimum dwa miesiące. Jednak nie chciałbym mieszkać tam na stałe. Rosja nie jest krajem o dobrych (w porównaniu do Polski) warunkach życia, chociaż niektóre rzeczy czy usługi są tańsze lub łatwiej dostępne, ale bilans i tak wynika na minus.

      3. Uwielbiam te momenty, gdy np. widać falę, która zalewa miasto, tornado, które niszczy budynki itp. Taki trochę sadysta we mnie xD A po za tym, lubię, gdy w ludziach uaktywnia się empatia, solidarność i przywiązanie, co dzieje się w obliczu katastrof. Na codzień tego nie ma.

      4.Kim ja chcę być? Nie wiem! Naprawdę, nie żartuję - nie wiem. Zastanawiam się nad rusyfistyką, prawem, psychologią, edukacją (polonistyka i historia) oraz dziennikarstwem. Ciągnie mnie raczej w stronę humanistyczno-lingwistyczną, ale co wybiorę - czas pokaże.

      5. Truskawka? xD

      6.Sapkowski. Amen.

      7.Siedzenie przed komputerem, czytanie książek, imprezy, spędzanie czasu ze znajomymi, słuchanie muzyki - jednoznacznie ulubionej nie mam.

      Pytania były durne w granicach normy, więc luz xd

      Thx xd

      Usuń
    2. Ok, ale wpierniczasz to do posta potem tak? Czy to jest takie... komentarzowe Q&A? Ludzie wtedy nie zobaczą! ;>

      Usuń
    3. Dobrze, wpierniczę xD

      Usuń
  5. Film znam i w sumie nawet mi się podobał xD
    Rosyjski rap? O matko, tego nie słyszałem :D
    Witam w klubie uzależnionych od Snapchata. Początkowo założyłem tak dla jaj by zobaczyć czym się wszyscy jarają, ale zostałem na dłużej xD

    mlwdragon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. O, same nowości tu widzę :D
    To pozadaję Ci jakieś pytanka:
    1. Jakie trzy przymiotniki najlepiej opisują Twój charakter?
    2. W jakiej epoce historycznej lub świecie fantastycznym chciałbyś żyć?
    3. Jakie jedzenie uważasz za najbardziej obrzydliwe i nie zjadłbyś go nigdy w życiu?
    4. Jaka jest Twoja największa obawa?
    5. Czy udało Ci się w życiu spotkać jakąś sławną osobę przez przypadek na ulicy?
    6. Masz jakieś głupie i śmieszne wspomnienie związane ze szkołą? :D

    Ale nie odpowiadaj tutaj, tylko w osobnym poście xD

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz