*Ogłoszenia parafialne #1*

     Jak tam u Was po Świętach? ;D Dzisiaj chciałbym zrobić tutaj troszkę chamską reklamę mojego bloga z opowiadaniem. xd Nosi tytuł "Last Days - Ostatnie Dni". Resztę obczajcie sami! :D Opublikowałem już prolog i pierwszy rozdział. W moim zamyśle posty mają pojawiać w miarę regularnie, tak raz na 1-2 tygodnie. Tylko jeszcze nie wiem, w które dni miałyby ukazywać się. Zastanawiam się nad poniedziałkiem, wtorkiem lub środą. Z łaski swojej - dajcie znać jak byście woleli. Jeśli ktoś byłby chętny zerknąć i wyrazić swoją opinię to zapraszam tutaj ---> klik!.
n     A tymczasem na "Subiektywnie" mam w planach powrót do "normalnego" trybu blogowania, czyli posty co niedzielę o 8:00 (chyba, że mi coś wypadnie, to post może się nie pojawić), a seria "ULUBIEŃCY" w każdą ostatnią niedzielę miesiąca.
     No... Ty by było chyba na tyle na dzisiaj. Także zapraszam Was do wpadnięcia i obczajenia moich wypocin na nowym blogu.
     Pozdrawiam i do następnego! ;P

Komentarze

  1. Fajnie, że jest już nowy rozdział :)
    Przeczytam w wolnej chwili. Powodzenia w blogowaniu :p
    Ja również wracam do pisania recenzji...

    mlwdragon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Szybko publikujesz O.o Mi jeden rozdział zajął 3 miesiące xd
    Widzę, że masz w planach przeczytać Monument 14! Kocham tę książkę! :D Czekam na recenzję!

    Pozdrawiam,
    Księgarz Cmentarny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, nie ja książkę już sporo czasu temu przeczytałem xD Ale po prostu albo nie mam czasu albo zapominam o napisaniu recenzji :D Ale obiecuję, że jakoś niedługo się za to zabiorę ;P

      Również pozdrawiam i lecę do Ciebie ;)

      Usuń

Prześlij komentarz