ULUBIEŃCY - GRUDZIEŃ 2015

KSIĄŻKA GRUDNIA 15'

"Lekko stronniczy - jeszcze więcej"


     "Na początku mieli jedynie pomysł i pożyczoną kamerę. Dziś ich działania obserwuje prawie 200 tysięcy osób na You Tube, codziennie zbierają kilka tysięcy osób przed komputerem, a o ich rekomendacje starają się największe koncerny reklamowe. Stali się idolami dla młodych ludzi w całym kraju. #LEKKO_STRONNICZY #SELF_MADE_MAN #TYLEWYGRAC #HAJS_Z_YOUTUBA JESZCZE WIĘCEJ LEKKO STRONNICZYCH Ujawniają kulisy programu, zdradzają mechanizmy rządzące internetowym biznesem, komentują rzeczywistość w nowej formule! Mimo sukcesu osiągniętego w ciągu czterech lat i prawie 1000 zrealizowanych odcinków postanowili zakończyć działalność! TYLKO W TEJ KSIĄŻCE ZNAJDZIECIE TO, CZEGO NIE CHCIELI POWIEDZIEĆ DO TEJ PORY"
     Recenzja najprawdopodobniej pojawi się na blogu na początku stycznia.
     


FILM GRUDNIA 15'

"Listy do M.2"


Recenzja - tutaj.


SERIAL GRUDNIA'15

"The Walking Dead"



     „The Walking Dead” to serial Franka Darabonta, reżysera filmów „Skazani na Shawshank” i „Zielona mila”, oraz Gale Anne Hurd, producentki „Terminatora”, „Obcego”, „Armagedonu” i „Niesamowitego Hulka”, oparty na bestsellerowym komiksie Roberta Kirkmana. Serial opowiada o czasie następującym po pandemicznej apokalipsie, po której świat opanowały zombie. Szeryf Rick Grimes (Andrew Lincoln) podróżuje wraz z rodziną i z garstką ocalałych, w bezustannym poszukiwaniu bezpiecznego


PIOSENKA GRUDNIA'15

"Lady Gaga - Paparazzi"


     Ostatnio wzięła mnie faza na słuchanie dosyć starych (?) piosenek. Najbardziej, jak widzicie wyżej, wpadła mi w ucho piosenka Lady Gagi "Paparazzi". Powstała w 2008r. Pamiętam ją jeszcze z czasów "młodości" i mam do niej duży sentyment.

================================================
     W dzisiejszym poście zabrakło ulubionego wykonawcy, a to z powodu tego, że żaden po prostu nie wpadł mi w oko. :P     

Komentarze

  1. Też od jakiegoś czasu chętnie wracam do piosenek sprzed (już!) prawie dziesięciu lat, z czasów mojej "młodości". ;)
    Sztuka parzenia herbaty [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio tez słuchałem starszych piosenek lady gagi, świetne sa. The walking dead rownież ogladam.


    Szczęśliwego Nowego Roku!
    michalzlifestyleandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ogromny sentyment do starych kawałków, nawet tych z lat 60., 70., 80., i 90. Czasami czuję się wyobcowana, gdyż wszyscy z mojej szkoły słuchają raczej nowości, to, co świeże, można powiedzieć, że bardzo obsesyjnie moim zdaniem. Ja nic nie mam do starych piosenek, lubię je, bo przywołują wspomnienia, kształtują osobowość i ciekawość świata - tak jest w moim przypadku. Nie potrafię ,,być na topie" słucham tego, czego chcę, a nie tego, co lubią inni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę ku pamięci szczęśliwego i owocnego Nowego Roku!

      Usuń
    2. Ja też mam bardzo odmienny od innych gust muzyczny :D

      Tobie też szczęśliwego! ;D

      Usuń

Prześlij komentarz