28. Król uciekinier.

Tytuł: Król uciekinier
>Seria: Trylogia Władzy (II)
Autor: Jennifer A. Nielsen.
Wydawnictwo: Egmont Polska.
Data wydania: 2014.
Liczba stron: 372
Okładka: miękka
Gatunekfantastyka, fantasy, science-fiction
















O treści:

Drugi tom niezwykłej Trylogii władzy! Zaledwie chwilę temu Jaron zasiadł na tronie, a już zaczynają krążyć pogłoski o planowanym zamachu na króla. W dodatku najwyraźniej szykuje się wojna – piraci żądają zwrotu należących do nich kiedyś ziem, w przeciwnym razie napadną na Carthyę. Żeby uratować królestwo, Jaron będzie musiał je… opuścić. Ale czy będzie mógł do niego wrócić?


Moja ocena: 8/10

O to i drugi tom tej jakże świetnej i godnej polecenia serii! Kolejna dawka dworskich intryg i spisków! Tym razem jednak akcja w większości dzieje się poza ojczyzną bohatera. "Król uciekinier" nie przypadł mi do gustu tak bardzo, jak pierwsza część "Trylogii Władzy", jednak i tak jest niewątpliwie książką dobrą. W drugim tomie owszem były ukochane przeze mnie spiski i intrygi, jednak, ku mojemu żalowi, było ich mniej niż w części pierwszej. Ogólnie odniosłem wrażenie, że część druga jest jakby niedopracowana, jednakże i tak bardzo ciekawe i godna polecenia. Polecam, jednak nie spodziewajcie się cudów!

Komentarze

  1. Może być ciekawie :)
    Ech, niestety obecnie moje kolejka do przeczytania książek jest zbyt duża by dodać kolejne tytuły, a ten zapowiada się całkiem nieźle...
    Dobra recenzja! :)

    truelifebydamien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam na nowy rozdział Nobody Can Save Me Now :)

    truelifebydamien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz