27. Przerwa w pracy.

Tytuł: Przerwa w pracy.
Autor: Paweł Lisicki.
Wydawnictwo: Zysk i S-ka.
Data wydania: 2009.
Liczba stron: 294
Okładka: miękka
Gatunekliteratura współczesna.
















O treści:

Polska późnych lat 90. Tomasz B., dziennikarz i publicysta podupadającego tygodnika, otrzymuje od szefa propozycję wyjazdu do Wiednia na wielką konferencję poświęconą modnym tematom współczesności: prawom człowieka, pokojowi, ekologii. Nie spodziewa się, że zostanie mimowolnym bohaterem międzynarodowej afery, a całe jego dotychczasowe życie rozpadnie się niczym domek z kart. Czy lekarstwem na uwolnienie się od świata pełnego obłudy, którego on sam jest częścią, będzie spotkanie miłości życia? Czy wręcz przeciwnie, owo nagłe uczucie jaskrawiej jeszcze pokaże słabość Tomasza? Słabość człowieka współczesnego? Jak zachowa się bohater, gdy stanie w obliczu ostatecznego wyboru?

Moja ocena: 9.5/10.

Właściwie nie potrafię powiedzieć, czym urzekła mnie ta książka. Jest ona dobra... i już! Po prostu trafiła w moje gusta. Chociaż zakupiłem ją przypadkowo i po okazyjnej cenie (tylko 2zł!), to naprawdę tego nie żałuję. Odniosłem wrażenie, że ta książka ma lekki podtekst filozoficzny i nie ukrywam, że znalazłem w niej przypadkowo odpowiedzi na wiele nurtujących mnie pytań dotyczących np.: Boga, Eutanazji, Demokracji... Polecam! Jednak raczej dla trochę starszych czytelników! ;)

Komentarze