17. Most nad Missisipi.

Tytuł: "Most nad Missisipi"
Autor: Ewa Przybylska
Wydawnictwo: Akapit Press
Data wydania: 2012r.
Liczba stron: 140
Okładka: miękka
Gatunek: młodzieżowe














O treści:

Zielony irokez i fantazyjne kapelusze o dużych rondach na tyle wyróżniają się z przeciętnego świata, że nieoczekiwanie mają ze sobą wiele wspólnego. Tak jak dziesięcioletni Kuba ze starszą panią Teodorą: oboje są samotni, pełni fantazji i oboje przed czymś uciekają, wzajemnie się wspierając.

Fajna, jednowątkowa, krótka historia o jedenastolatku z problemami, który zaprzyjaźnia się ze starszą panią. 

Moja ocena: 5/10

Książkę oceniam na średnią. Ot, taka historyjka dla zabicia nudy. Będąc w bibliotece zwróciłem na nią uwagę, ze względu na ciekawą i charakterystyczną okładkę, którą posiada.  W powieści nie widzę jakiś większych minusów. Po prostu nie urzekła mnie historią w niej zawartą. Pomysł, owszem, był ciekawy, ale jednak mógł być wykorzystany w lepszy sposób...

Komentarze

  1. Przyznaje, nie znam. Ale młodzieżówki to nie do końca moja bajka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś okładka mnie nie zachęca, ani Twoja recenzja :D
    Takie książki z słabą fabułą wogóle są słabe xD łapię się czasem za głowę jak wydawcy chcieli coś takiego wydać...

    mlwdragon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi na przykład również podoba się okładka. Fabuła również jest w miarę okej, ale jednak takich jest tysiące, ale masz rację dla zabicia czasu z chęcią po nią sięgnę ;)
    Pozdrawiam!
    http://co-powiesz-na-problemy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz