12. Wszechświaty.

Tytuł: Wszechświaty.
Autor: Leonardo Patrignani.
Wydawnictwo: Dreams.
Data wydania: 2013r.
Liczba stron: 272
Okładka: miękka
Gatunek: fantastyka; fantasy; science fiction.














O treści:
   W książce przedstawiona jest historia dwójki czternastolatków. Alex chłopak z zamiłowaniem do koszykówki mieszka w Mediolanie, natomiast Jenny, świetna pływaczka, mieszka w Melbourne. Od pewnego czasu obojgu zdarzają się omdlenia i dziwne wizje. Oboje słyszą w głowach dziwne głosy. Podczas jednej z wizji głos Jenny wyjawia mu jej adres. Chłopak postanawia tam jechać. Jednak po dotarciu w umówione miejsce, w Melbourne, okazuje się, że choć są w tym samym miejscu nie widzą się...

Moja ocena: 8.5/10
   Książkę przeczytałem dość dawno temu (tak, tak Krystian czyta szybciej książki, niż robi o nich recenzje XDDD). Dość długo nie mogłem się do niej zabrać, ale nie żałuję :) Obecni9e w planach mam przeczytanie kolejnej części z tej serii.
   Wracając do recenzji...
   Książka zdobyła moje uznanie, dzięki nieoklepanej fabule. Nie znam dużo książek o telepatii, alternatywnych światach i wizjach we śnie... Właściwie ta jest jedyna :) Świetny "rozkład" akcji. Właściwie dopiero na samym końcu książki dowiadujemy się, o co w niej od początku chodziło. Bardzo mi się podoba taki styl pisania książek. Książkę jak najbardziej polecam, a ja udaję się czytać dalej!
   Trzymajcie się! Do następnego ;)

Komentarze

  1. Książkę kojarzę lecz niestety nie przeczytałem jeszcze bo moja lista rzeczy, które muszę zrobić stale się powiększa niczym pociąg towarowy, a zmniejsza z prędkością mniejszą niż żółw :/
    Bardzo dobra recenzja, ja lubię takie klimaty, więc za X czasu może ją przeczytam :D

    mlwdragon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak napisałeś o tym żółwiu przypomniało mi się, jak mój pedagog kiedyś tam mówił, że nie zdążył zrobić zdjęcia żółwiowi, bo był za szybki XDDD Mózg rozjebany XD

      Usuń

Prześlij komentarz