7. Elizjum

Tytuł: Elizjum
Reżyseria: Neil Blomkamp
Scenariusz: Neil Blomkamp
Obsada: Matt Damon, Jodie Foster
Rok produkcji: 2013r.
Kraj produkcji:USA
Czas trwania: 1h53min
Gatunek:Akcja; Sci-Fi













O treści:
Garstka wybrańców żyje na luksusowej stacji orbitalnej, a reszta ludzi w przeludnionych miastach zdewastowanej Ziemi. Max, mieszkaniec planety, próbuje walczyć z niesprawiedliwym podziałem.

Moja ocena: 8/10
Film jest dobry. W fajny sposób porusza kwestię różnicy majątkowej ludzi. Cały problem podziału na biednych i bogatych osadzony jest w realiach apokaliptycznych. Pierwszy raz spotkałem się z filmem o takiej tematyce. Z początku myślałem , że to kolejny "suchy" film o apokalipsie naszej planety. Jednak się myliłem, z czego jestem bardzo zadowolony.
Film polecam.

Komentarze