2. "Sezon burz"

Tytuł: Sezon burz.
Autor: Andrzej Sapkowski
Data wydania: 6 listopada 2013r.
Wydawnictwo: Super Nowa
Liczba stron: 404
Okładka: miękka
Gatunek: fantastyka














O treści:
Na początku książki Geralt zostaje aresztowany i pozbawiony swoich mieczy. W miarę rozwoju akcji wiedźmin dowiaduję się, że jego broń zniknęła. Jest więc zmuszony pozostać w Kerack dłużej niż chciał. W międzyczasie wdaje się w romans z czarodziejką Lyttą Neyd. Oprócz tego zamieszany zostanie w walkę o sukcesję tronu. Na domiar złego będzie świadkiem cyklonu, który zaatakuje miasto.

Moja ocena: 8/10
Książka jest naprawdę bardzo dobra. Akcja rozkręca się wraz z ilością stron. Fabuła jest bardzo ciekawa i porywająca. Bardzo zachwyciły mnie nagłe zwroty akcji. Całość pięknie ze sobą współgra..

Czy polecam?
Zdecydowanie tak! Jestem wielkim fanem wiedźmina.

Komentarze

  1. Jeszcze nie czytałam tej książki, chociaż o Wiedźminie i samym Panu Sapkowskim słyszałam sporo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze ci polecam przeczytać! ;) Cała twórczość Sapkowskiego przypadła mi do gustu, nie tylko saga o Wiedźminie ;D

      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. * wraz z liczbą stron, nie ilością! Strony są policzalne :P

    CHAMSKA REKLAMA:
    http://kulturaifetysze.blogspot.com/2014/02/recenzja-20-sezon-burz-wiedzmin-andrzej.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ale jeżeli liczba czegoś jest duża, np. kilkaset, to można użyć "ilość", choć rzeczywiście podręcznikowo powinno być "liczba" ;)

      Usuń

Prześlij komentarz