Liebster Blog Award! #2

     



     Cześć wszystkim! Po dwóch konkretnych recenzjach zdecydowałem się opublikować luźny pościk, padło na Liebster Blog Award. Pytanka znalazłem u Justyny Ulan z bloga "Loony czyta" - klik!. Justyna nominowała każdego chętnego, a że pytanka są całkiem fajne, stwierdziłem, że dlaczego miałbym na nie nie odpowiedzieć.


1) Wolisz morze, góry czy mazury?

Zdecydowanie morze. Wylegiwanie się na plaży, ciepełko, siedzenie w wodzie - zdecydowanie moje klimaty ;).

2) Jesteś osobą niską, średnią czy wysoką? Akceptujesz swój wzrost?

Wszyscy mi mówią, że jestem wysoki, ale ja jakoś tego nie czuję xD. Mniej więcej 180cm pozdrawia :D. Tak, raczej akceptuję mój wzrost, chociaż, gdybym był wyższy, tobym się nie obraził :D.


3. Czytasz książki? Jeśli tak, jaka jest Twoją ulubioną?

No tak jakoś wyszło, że czytuję. W większym stopniu o tym jest ten blog :D. Niestety, nie mam jednej ulubionej. Przeczytałem, moim zdaniem, wiele dobrych książek i nie mogę się zdecydować.


4. Jesteś optymistą, pesymistą czy realistą?


Zależy jak leży. Raz podchodzę do czegoś z ogromną ilością pozytywnej energii i dobrych myśli, a drugim razem widzę wszystko w czarnych barwach. T
o zależy od dnia. Wychodzi na to, że chyba jestem realistą ;D.


5. Czy dla Ciebie Pepsi i Coca-cola różnią się smakiem?


Haha, tak, różnią się. Nie umiem powiedzieć, czym dokładnie się różnią ani która jest lepsza. Po prostu dla mnie to są dwa różne napoje :D. Chociaż osobiście wolę Coca-Colę.


6. Jak wyglądałby Twój wymarzony pokój? Opisz go.



Nigdy się nie zastanawiałem nad tym, jakby wyglądał mój wymarzony pokój. Nie mam takiego.

7. Masz ulubioną liczbę? Dlaczego akurat ta?

Mam, to cyfra "7". Nie potrafię powiedzieć, dlaczego. Po prostu od zawsze była moją ulubioną ;).


8. Lubisz case'y na telefon?

Nigdy z nimi nie gadałem, więc nie wiem, czy je lubię xD A tak na serio, to mam neutralny stosunek do tego typu gadżetów. Są przydatne, bo dzięki nim nie niszczy nam się nasz sprzęt. Sam ma dwa na swój telefon.

9. Co sądzisz o Tumblr girls?

Haha, no znam takie osobniki. Nie chciałbym mówić, że to pewien rodzaj ameb umysłowych, no ale to jest pewien rodzaj ameb umysłowych... No, ale cóż. Nieskończony jest Wszechświat i głupota ludzka, prawda?


10. Którą porę dnia lubisz najbardziej? Co najczęściej wtedy robisz? 

Najbardziej lubię wczesne rano (tak do 10) i wieczór (od 22 wzwyż). Fajnie mi się wtedy spędza czas, nie ważne, co wtedy robię.

11. Gdybyś mógł wybrać się teraz w dowolne miejsce na świecie z kim chcesz, gdzie byś się wybrał i z kim? 


Pojechałbym na Wyspy Kanaryjskie ze znajomymi, bo tak :D.

Komentarze

  1. Bardzo fajne, luźne pytanka! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne odpowiedzi. Takie na luzie :D Sama byłam nominowana do tych pytań.
    Pozdrawiam!
    https://loony-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj! Jeśli lubisz literaturę i nie boisz się epickich dziwolągów to zapraszam do siebie! Może moje wizje umilą Ci wieczory. Zapraszam do czytania i dzielenia się opinią! ;)
    pustaliteratka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam podobne upodobania, co do pory dnia. :D Czasami fajnie napisać coś luźniejszego, bo to fakt faktem sprawia masę radości i jest po prostu przyjemne, nie trzeba dużo szukać, tylko odpowiadać, a również miło się czyta tego typu rzeczy. :) Trzymaj się ciepło! Arleta

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne pytania :)
    Ooo, ja też uwielbiam liczbę '7' :)

    truelifebydamien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że Twoje recenzje nie były niekonkretne! xD

    Tyyyy nudziarzu, czemu nie wysiliłeś się i nie opisałeś wymarzonego pokoju, mogłeś przecież go sobie na poczekaniu wymarzyć. To pytanie miało największy potencjał! :C

    Pozdrawiam!

    Kultura & Fetysze (klik!)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz