ULUBIEŃCY - KWIECIEŃ 2016


KSIĄŻKA KWIETNIA'16

"Polowanie na prezydenta"


Nastał czas łowów… 
Chłopiec musi upolować w lesie zwierzynę, a prezydent uciec przed terrorystami. Czy większą swoje szanse na przetrwanie, gdy połączą siły? 
Uzbrojony tylko w łuk, trzynastoletni Oskari z duszą na ramieniu wyrusza do mroźnej puszczy w swej ojczystej Finlandii, by zgodnie z odwieczną tradycją przejść próbę męstwa. Jednak zamiast znaleźć zwierzę, które mógłby upolować, natrafia na płonący samolot Air Force One. 
Samolot z prezydentem Stanów Zjednoczonych na pokładzie został zestrzelony przez terrorystów, którzy teraz chcą go schwytać. Czy trzynastolatek może mu pomóc? A nawet jeśli chłopiec i najpotężniejszy człowiek świata zdołają umknąć prześladowcom, to czy uda im się przetrwać w dzikiej puszczy?

"Leciutka" książka, której akcja toczy się wokół katastrofy Air Force One. Głównymi bohaterami są prezydent Stanów Zjednoczonych i trzynastoletni fiński chłopiec.

FILM KWIETNIA'16

"Spadaj, tato"


<Kiedy urząd podatkowy ustala ostateczny termin spłaty długów spłukanemu Donny'emu nie pozostaje mu nic innego, jak wprosić się na ślub dawno niewidzianego syna. >

W moich oczach film bardzo prosty. Bo takie powinny być komedie. Dużo śmiechu, wulgaryzmów, dowcipów przesiąkniętych erotyzmem, w końcu dużo samego seksu i melanży, czyli samo życie aż do "porzygu". Nie jest to film skłaniający do głębokich refleksji, nie jest też jakąś większą pożywką intelektualną. Jest wulgarny, prosty i dosadny i to śmieszy, bo to, co widzimy jest prawdziwe, nie wyidealizowane.

PIOSENKA KWIETNIA'16

"ВИА ГРА feat. Вахтанг - У меня появился другой"
"WIA GRA feat. Bachtaig - U mienia pojawilsja drugoj"


APLIKACJA KWIETNIA'16

"Instagram"


Ostatnio zaczynam co raz bardziej przekonywać się do tej aplikacji. Konto na "instasiu" mam już od jakiegoś czasu (czyt. około roku, może 1,5), ale nigdy mnie niczym nie urzekł. Sam nie przepadam za zaśmiecaniem naszego czcigodnego Internetu zdjęciami swojego ryła, więc nie odczuwałem przesadnej potrzeby regularnego korzystania z tej aplikacji. Ostatnio zaobserwowałem kilka ciekawych person, więc zacząłem częściej obczajać co na tym inście się dzieje. Takie moje małe odkrycie miesiąca ten "instaś" xd.

Komentarze

  1. Swietny post. Musze ogladnac ten film.

    michalzlifestyleandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawi mnie książka "Polowanie na prezydenta", więc na pewno kiedyś ją przeczytam :)
    Mam jednak zdecydowanie inne zdanie na temat komedii niż Ty. Nie lubię, wręcz nie znoszę wulgarnych i przesiąkniętych erotyzmem filmów. Dla mnie takie nie są one śmieszne, lecz niesmaczne. Dlatego rzadko oglądam nowe komedie, wolę wracać do starszych, gdzie humor był sytuacyjny lub językowy.
    Instagram to świetna aplikacja, używam jej od pół roku, jednak ostatnio zaniedbałam. Muszę do niej wrócić, bo jest tam mnóstwo cudownych inspiracji!
    Z perspektywy czytelnika

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią przeczytać tę książkę. Wydaje się być interesujaca.
    Pozdrawiam!
    http://zapoczytalna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. O, Polowanie na prezydenta to sobie kiedyś obejrzę, czytać nie będę. Spadaj tato też powinien mnie chyba przekonać. Instaś... Jak będę miał nowy telefon, to se założę, a co. No i pamiętaj, że możesz tam wrzucać nie tylko zdjęcia swojego ryła... :D

    KULTURA & FETYSZE BLOG (KLIK!)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki fajny tytuł tej książki! :D Mam podobnie, nie jestem przekonana do tej aplikacji. Nie dodaję tam zdjęć swojej twarzy i tak dalej, wolę się pobawić w 'fotografa', ale raczej przyrody. W każdym razie, też obserwuję ciekawe osoby i ze względu na nie, korzystam w ogóle z instagrama. ;) Dobrze piszesz! Arleta

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz